«ουδέ αίμα μαρτυρίου ημπορεί να εξαλείψη την αμαρτίαν του χωρισμού της Εκκλησίας και της διαιρέσεως, και το να σχίση τινάς την Εκκλησίαν είναι χειρότερον κακόν από το να πέση εις αίρεσιν» Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2014

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ  ΔΟΣΟΛΗΨΙΕΣ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΙΩΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ - ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ


Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Γνωστό πλέον είναι στο ευρύ κοινό των φίλων του Αγίου Όρους, ιδίως της Κεντρικής Μακεδονίας, πως σήμερα εντός της μονής Εσφιγμένου συνεχίζεται μία εκκλησιαστικώς και διοικητικώς ανώμαλη κατάσταση, με τα βασικά κτήρια της μονής να τελούν υπό κατάληψη από εξωαγιορείτες και σχισματικούς. Πρόκειται για περίπου 50 άτομα, από τα οποία η ηγετική ομάδα μετρά περίπου 12-13 άτομα. Αυτοί έχουν αναπτύξει έντονη δημόσια παρουσία (διαδικτυακή, τηλεοπτική, φυσική) και ένα δίκτυο δοσοληψιών, που δεν περνούν απαρατήρητες από την κοινωνία. Κάθε καλόπιστος ενδιαφερόμενος δύναται να διεξαγάγει εύκολη σχετική έρευνα μέσω διαδικτύου, παρακολούθησης διά ζώσης των ομιλιών του ηγέτη των καταληψιών, ερωτήσεων προς την Ιερά Κοινότητα Αγίου Όρους, έρευνας σε δημοσιευμένες δικαστικές αποφάσεις, έρευνας σε άλλα σχετικά δημόσια έγγραφα, ερωτήσεων σε πρόσωπα που είχαν συναλλαγές με τους καταληψίες, ερωτήσεων απ’ ευθείας στους καταληψίες (ιδίως εκτός της ηγετικής ομάδας της κατάληψης) κλπ.


Β. ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΓΙΑ ΕΞΩΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΗΨΙΕΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ
Εντοπίζουμε στο διαδίκτυο τα επίσημα έγγραφα που πιστοποιούν ότι οι εν λόγω ρασοφόροι κύριοι καταληψίες είναι σχισματικοί, καθηρημένοι και υπό απέλαση από το Άγιον Όρος:
http://athosesfigmenou.blogspot.gr/2013/08/style-definitions-table.html
Για τα μέλη της ομάδας των καταληψιών έχουν εκδοθεί αμετάκλητες διοικητικές και δικαστικές αποφάσεις, που όχι μόνο τους αποστερούν παντός δικαιώματος σε σχέση με την μονή Εσφιγμένου, αλλά και διατάσσουν την απέλασή τους από το Άγιον Όρος. Ενδεικτικώς αναφέρουμε την υπ’ αριθμόν 2.401/2002 απόφαση της Ιεράς Κοινότητας Αγίου Όρους, η οποία επικυρώθηκε από το Συμβούλιο της Επικρατείας, με τις αμετάκλητες αποφάσεις υπ’ αριθμούς 736/2005 και 2.281-2.368/2005.


Γ. ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ

Βρίσκει εύκολα όποιος κάνει αναζητήσεις στο youtube.com με λέξη-κλειδί «Μεθόδιος» ή «Εσφιγμένου» δεκάδες ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ (σε κλειστούς ή ανοιχτούς χώρους) του κ. Μεθοδίου Παπαλαμπρακόπουλου, ο οποίος είναι ο αρχηγός των σχισματικών καταληψιών της μονής Εσφιγμένου και φερόμενος ως εκπρόσωπος αυτής. Οι δημοσιευμένες ομιλίες του περιέχουν ισχυρισμούς σχετικά με «διωγμό» και «αγώνα» της ομάδας του, αλλά και έντονους λόγους αναφανδόν εναντίον των νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων, των πάσης φύσεως ηλεκτρονικών καρτών, του γραμμωτού κώδικα προϊόντων (barcode), του ηλεκτρονικού «φακελώματος», του διαδικτύου, της τηλεόρασης κλπ.

Για παράδειγμα, μπορεί κανείς να δει
α)
Δημόσια ομιλία του κ. Μεθοδίου εντός της κατειλημμένης μονής κατά την εορτή της Αναλήψεως εν έτει 2014
Σε αυτή σε πολλά σημεία μιλά εναντίον της χρήσης των ηλεκτρονικών καρτών, όπως και εναντίον ιεραρχών, Ιεράς Κοινότητας Αγίου Όρους, των πολιτικών προσώπων, νεοφανών αγίων (ονομαστικά γ. Παϊσίου και γ. Πορφυρίου), Εβραίων, Τούρκων κλπ.
Π.χ. δείτε μεταξύ 25:11-25:17 για «καρτούλα με το 666».
Ονόμασε την ομάδα του «πολιορκημένη», «διωκόμενη» κλπ.

β)
Δημόσια ομιλία του κ. Μεθοδίου στην Πλατεία Συντάγματος Αθηνών στις 6/2/2011
Ο κ. Μεθόδιος είπε μεταξύ 0:00-0:35 τα εξής:
«την κάρτα του πολίτη, αλλά και όλες τις κάρτες τις οποίες μας έχουν δώσει να τους τις επιστρέψουμε, να τις χρησιμοποιήσουν αυτοί όπου θέλουν […] δεν χρειαζόμαστε τη σφραγίδα του αντιχρίστου, η οποία θα μας υποδουλώσει»

γ)
Άλλη δημόσια ομιλία του κ. Μεθοδίου στην Πλατεία Συντάγματος Αθηνών στις 27/3/2011
https://www.youtube.com/watch?v=v-YaxutuXhA
όπου αναπτύσσει παρόμοιες απόψεις με αυτές της ανωτέρω.
Ο κ. Μεθόδιος είπε μεταξύ 0:00-0:35 τα εξής:
«βρισκόμαστε σ’ έναν διωγμό ανελέητο, κι αυτό όχι από Νέρωνες ή Διοκλητιανούς»

δ)
Δημόσια ομιλία του κ. Μεθοδίου σε μισθωμένη αίθουσα του ξενοδοχείου Grand Hotel Palace Θεσσαλονίκης, που έγινε στις 30/3/ 2014
Ο κ. Μεθόδιος είπε μεταξύ 14:33-14:50 τα εξής:
«Σχολείο του διαβόλου η τηλεόραση [..] ολόκληρο πανεπιστήμιο του διαβόλου το διαδίκτυο»

ε)
Δημόσιοι λόγοι του κ. Μεθοδίου από αυτοπρόσωπη συμμετοχή του στη μεταμεσονύκτια εκπομπή με τίτλο «Στην πόλη των παραισθήσεων» της δημοσιογράφου κ. Βίκης Μιχαλονάκου στον ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό Αθηνών KONTRA CHANNEL στις 13/2/2011 https://www.youtube.com/watch?v=qqMbuerYBZk
μεταξύ 2:20-4:35 και επιδεικνύοντας μία ηλεκτρονική κάρτα με γραμμωτό κώδικα (barcode) στον τηλεοπτικό φακό
«όλα τα barcode δουλεύουν με το 666 [...] όλα αυτά είναι σχέδιο των σκοτεινών δυνάμεων, οι οποίες θέλουν να μας φακελώσουν»

ς)
Ομιλία του κ. Γρηγορίου Π., μέλους της ομάδας του κ. Μεθόδιου, σε συγκέντρωση του παλιοημερολογίτικου συλλόγου «Πύρινη ρομφαία Πανορμίτη» https://www.youtube.com/watch?v=xEuOJdjbJ9E
η οποία έλαβε χώρα στην αίθουσα της ΕΣΗΕΑ στην Αθήνα εν έτει 2010. Σε αυτή ο κ. Γρηγόριος αναφέρει πως προέρχεται από το Άγιον Όρος, αρχικά ομιλεί αφ’ εαυτού, ενώ κατόπιν αναγιγνώσκει γραπτό μήνυμα του κ. Μεθοδίου.
1) Ο κ. Γρηγόριος είπε μεταξύ 19:15-19:23 τα εξής:
«η νέα τάξη πραγμάτων θέλει να μας αναγκάσει να πάρουμε όλα αυτά τα καρτοειδή κατασκευάσματα, που [...] εμπεριέχουν τον δυσώνυμο αριθμό του 666, διότι μόνο τότε η νέα τάξη πραγμάτων θα είναι σίγουρη ότι μας ελέγχει ολοκληρωτικά»
2) Ο κ. Γρηγόριος είπε μεταξύ 3:03-3:25 τα εξής:
«εμείς πρέπει ως στύλοι της ορθοδοξίας να λέμε όχι σε αυτά τα σκοτεινά σχέδια, να μη δεχτούμε τίποτα το οποίο εμπεριέχει το 666, να αρνηθούμε όλα αυτά τα είδη ταυτοποίησης προσωπικών στοιχείων»
3) Ο κ. Γρηγόριος ανέγνωσε κατόπιν μήνυμα του κ. Μεθόδιου, όπου μεταξύ 6:25-7:30 αναφέρονταν τα εξής:
«κίνδυνοι ελλοχεύουν και εις όσα άλλα καρτοειδή ηλεκτρονικά συστήματα ταυτοποίησης προσωπικών δεδομένων, όπως πιστωτικές κάρτες, κάρτες υγείας, κάρτες κοινωνικής προνοίας...»
4) Στην αρχή της ομιλίας του ο κ. Γρηγόριος ονόμασε την ομάδα του «διωκόμενη ιερά μονή Εσφιγμένου».
Σημειωτέον πως ο κ. Γρηγόριος Π. φέρεται ως μέλος της «γεροντίας της μονής Εσφιγμένου», πράγμα που αποδεδειγμένα δεν ισχύει, αφού δεν ανήκει στην κανονική και αναγνωρισμένη εσφιγμενιτική αδελφότητα. Σε σχετικές δικαστικές αποφάσεις ο κ. Γρηγόριος Π. καταγράφεται ως εκ των ηγετικών στελεχών της ομάδας κατάληψης της μονής Εσφιγμένου, ενώ ο κ. Μεθόδιος, ως επικεφαλής αυτής.


Δ. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΚΚΛΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΗΨΙΕΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ

Παρατηρούμε την ύπαρξη σχετικών δημοσίων εκκλήσεων των καταληψιών για βοήθεια σε χρήματα και υλικά μέσα. Ταξινομούμε κάτωθι τις εκκλήσεις βάσει των σημείων εντοπισμού αυτών.

α. Στο διαδίκτυο, σε ιστοσελίδες ελλαδικής προέλευσης
Σε ιστοσελίδες κυρίως παλιοημερολογιτών ή γενικώς υποστηρικτών των καταληψιών
π.χ. neataksi.blogspot.comattikanea.blogspot.gresfigmenou.blogspot.gr, neolaia-esfigmenou.blogspot.grpalo.grmadatoforos.com
παρατηρεί κανείς επί χρόνια την ίδια καταχώρηση-διαφήμιση.
Αυτή αναφέρει επί λέξει τα εξής (ή με μικρές παραλλαγές):
«Όσοι θέλουν να αποστείλουν επιστολάς, δέματα, ταχυδρ. επιταγήν κλπ εις τους διωκομένους πατέρας της ιεράς μονής Εσφιγμένου η ταχ. Διεύθυνσις είναι: Αρχιμ. Μεθόδιος – Τ.Θ. …, Τ.Κ. 63075, Ιερισσός Χαλκιδικής».
Σε ιστοσελίδες παλιοημερολογιτών, αλλά και στην βασική ιστοσελίδα της παράταξης παλιοημερολογιτών, που αυτοαποκαλούνται «εκκλησία Γ.Ο.Χ. Ελλάδος», με «αρχιεπίσκοπο Αθηνών» τον ρασοφόρο κ. Σαραντόπουλο, υπάρχει καταχώρηση που αναφέρει πρόσφατη καταδίκη των καταληψιών της μονής Εσφιγμένου «από την ανθρώπινη δικαιοσύνη». Με την αιτιολογία της «ανάγκης κάλυψης δικαστικών εξόδων» προτρέπονται «όσοι επιθυμούν, να καταθέσουν την εισφορά τους» και δημοσιεύουν τραπεζικό λογαριασμό στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ με αριθμό 151/95ΧΧΧΧ-09. Τουλάχιστον αυτός ο τραπεζικός λογαριασμός δίνεται και τηλεφωνικώς σε όσους επικοινωνούν με τους καταληψίες, για να τους αποστείλουν χρήματα. 

β. Στο διαδίκτυο, σε ιστοσελίδα προέλευσης ΗΠΑ
Οπαδοί των εν λόγω καταληψιών δημοσιεύουν σε ιστοσελίδα τους τα εξής:
1) «Make a donation of $20.00 and upon request we will send you a CD made by the Esphigmenou monks on the Monastery's feast day OR $100.00 for a book of St. Gregory's Homilies»
2) «Mail checks to: Friends of Esphigmenou Monastery, PO Box 301012, Boston, MA 02...» και « Mail checks to: Abbott Methodios, PO Box …, Ierissos, Greece 63...».
3) On-Line Donation: Click here to make an instant on-line donation via PayPal using your Visa, Mastercard, American Express or Discover card, OR make a direct transfer directly from your checking account
Και στην ίδια ιστοσελίδα τους έχουν ενσωματωμένο το σύστημα PAYPAL για απ’ ευθείας μεταφοράς χρημάτων από πιστωτικές κάρτες.
Σε άλλο σημείο στην ίδια ιστοσελίδα περιγράφουν ως τραγική την κατάστασή τους και παραθέτουν πλειάδα αριθμών τηλεφώνων και τηλεομοιοτύπων πολιτειακών παραγόντων (υπουργών, πρωθυπουργού κλπ), ενώ προτρέπουν τους επισκέπτες της ιστοσελίδας να τα χρησιμοποιήσουν, ασκώντας πίεση υπέρ των καταληψιών, με στόχο τη μη υλοποίηση πράξεων και αποφάσεων Εκκλησίας και Ελληνικής Δικαιοσύνης, οι οποίες τους αφορούν.
Η εν λόγω ιστοσελίδα είναι η
Αναφέρουμε κατάλογο των ανωτέρω πράξεων και αποφάσεων που εντοπίσαμε δημοσιευμένο σε ιστοσελίδα της κανονικής και αναγνωρισμένης αδελφότητας της μονής Εσφιγμένου:
Οι πράξεις και αποφάσεις αυτές διατίθενται και προς έλεγχο περί της ακρίβειάς τους από κάθε καλόπιστο.

γ. Σε έντυπα περιοδικά εντός Ελλάδος
Σταθερή καταχώρηση-διαφήμιση ζήτησης δεμάτων, δωρεών και ΕΠΙΤΑΓΩΝ εντοπίζουμε σε παλιοημερολογίτικα περιοδικά, όπως «Βοανεργές» και «Άγιος Αγαθάγγελος Εσφιγμενίτης».
Η διαφήμιση αυτή είναι επί λέξει η εξής:
«Όσοι θέλουν να αποστείλουν επιστολάς, δέματα, ταχυδρ. επιταγήν κλπ εις τους διωκομένους πατέρας της ιεράς μονής Εσφιγμένου η ταχ. Διεύθυνσις είναι: Αρχιμ. Μεθόδιος – Τ.Θ. …, Τ.Κ. 63..., Ιερισσός Χαλκιδικής».
Το περιοδικό «Βοανεργές» ισχυρίζονται πως εκδίδουν οι ίδιοι οι καταληψίες. Είναι δίμηνης έκδοσης, έγχρωμο, πολυσέλιδο και εμφανώς πολυτελούς εκτύπωσης, με πλειάδα φωτογραφιών. Παρατηρούμε πως τυγχάνει συστηματικής προβολής και διαφημιστικής προώθησης από την ηγετική ομάδα των σχισματικών καταληψιών της μονής Εσφιγμένου.

δ. Στο διαδίκτυο, σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Υποστηρικτές των καταληψιών της μονής Εσφιγμένου δημοσιεύουν σε κοινότητες/ομάδες τους στο FACEBOOK και στο TWITTER
Η κοινότητα/ομάδα τους στο FACEBOOK, η οποία φέρει παραπλανητικά το όνομα «Ιερά μονή Εσφιγμένου» φιλοξενεί απόψεις και εκκλήσεις των καταληψιών.

Γράφουν δημοσίως οι υποστηρικτές των καταληψιών επί λέξει στην ανωτέρω ομάδα/κοινότητά τους στο FACEBOOK όλα τα κάτωθι:
1)
 «για οποιοδήποτε θέμα πνευματικό ή για όποια δωρεά, παρακαλούμε […] επικοινωνήστε κατευθείαν στη Μονή με τον Πατέρα Ιερομόναχο Γ[...] στο 69733451ΧΧ. Πιστεύουμε όμως ότι με το να ενημερώνουμε μέσω Facebook τον κόσμο που στηρίζει την Μονή, δημιουργούμε μια μεγάλη παρέα φίλων, που θα την στηρίξει έγκαιρα όταν έρθουν τα δύσκολα γιατί θα έχουν ενημερωθεί γρήγορα. Αυτός άλλωστε ήταν και ο πρωταρχικός σκοπός μας.»
2)
«Περιοδικό Βοανεργές
Πληροφορίες - Εγγραφές:
Νομός Αττικής: κ. Δ. Π. Τηλ.: 6956 203 0ΧΧ
Νομός Θεσσαλονίκης κ. Χ. Ε. Τηλ.: 6942 059 3ΧΧ
Νομός Καβάλας: κ. Κ. Ι. Τηλ.: 6972 291 6ΧΧ
υπόλοιπη Ελλάδα και εξωτερικό: κ. Γ. Μ. Τηλ.: 6973 345 1ΧΧ
Για συνδρομές - ταχ. επιταγές: Γ. Π.
Ταχ. Γραφείο Αμυγδαλεώνος Τ.Κ. 640 12 ΑΜΥΓΔΑΛΕΩΝΑΣ
Εσωτερικού: 30€ ανά έτος (6 τεύχη)
Εξωτερικού: 40€ ανά έτος (6 τεύχη)»
3)
σε εικόνα-προμετωπίδα:
«Περιοδικό Βοανεργές. Το περιοδικό των πολιορκημένων Εσφιγμενιτών μοναχών. Η στάση τους μας εμπνέει… Ο αγώνας τους μας συγκινεί… Τι ωραίο να μάχεσαι για την Πατρίδα και την Ορθοδοξία! Με την συνδρομή σου ενισχύεις την μάχη αυτή…»

ε. Σε ομογενειακά έντυπα εκτός Ελλάδος και στις αντίστοιχες ιστοσελίδες τους
Παρατηρεί κανείς διαφημιστικές καταχωρήσεις με τις ίδιες χρηματικές εκκλήσεις, όπως σε ομογενειακά έντυπα των ΗΠΑ, π.χ. στο έντυπο «Εθνικός Κήρυξ»:
http://www.esphigmenou.com/Press/Esphigmenou%20ad%20in%20Ethniko%20Kyrikas%203-31-06.pdf

ς. Εντός της κατειλημμένης μονής Εσφιγμένου
Οι επισκέπτες της κατειλημμένης μονής Εσφιγμένου διαπιστώνουν πως το περιοδικό «Βοανεργές», που εκδίδουν οι καταληψίες, διαφημίζεται και πωλείται εντός της μονής. Συγκεκριμένα, στην είσοδο, στο αρχονταρίκι και στον ξενώνα της μονής υπάρχουν στασίδια με περιοδικά, έντυπα συμπλήρωσης στοιχείων για συνδρομή, διαφημιστικές επιγραφές κλπ. Οι επισκέπτες προτρέπονται να αγοράσουν το εν λόγω περιοδικό προς 3 € ανά τεύχος ή να γίνουν συνδρομητές προς 30 € ανά εξάδα εκτυπωμένων τευχών ή να γίνουν συνδρομητές προς 20 € ανά εξάδα ηλεκτρονικών τευχών ή να καταθέσουν ποσό της αρεσκείας τους, μεγαλύτερο των προηγουμένων, «προς βοήθεια». Σε καμμία περίπτωση οι καταληψίες δεν κόβουν απόδειξη γι' αυτά, τα χρήματα ανταλλάσσονται παρανόμως με περιοδικά, αδήλωτα, δίχως φορολογικά παραστατικά. Εντός της κατειλημμένης μονής υπάρχει ειδικό διαμορφωμένο δωμάτιο ως «αρχείο περιοδικού τύπου», στο οποίο υπάρχει μεγάλη παρακαταθήκη νέων και παλιών τευχών περιοδικών. Επίσης, εντός της κατειλημμένης μονής πωλούνται και τεύχη του έτερου περιοδικού ζηλωτών, ονόματι «Άγιος Αγαθάγγελος Εσφιγμενίτης», έκδοσης του απελαθέντος από το Άγιον Όρος, κ. Ιακώβου Φίλια. 


Ε. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΧΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΙΩΝ
Σχετικά με όλες τις ανωτέρω διαφημίσεις σε κάθε μέσο, ηλεκτρονικό ή έντυπο, για χρηματική και λοιπή υλική βοήθεια παρατηρούμε τα εξής:

1)
ως όνομα παραλήπτη δεν αναφέρεται ποτέ «Ιερά μονή Εσφιγμένου», αλλά πάντοτε το όνομα «ηγούμενος Μεθόδιος» ή «αρχιμανδρίτης Μεθόδιος». Επομένως, οποιαδήποτε υλική βοήθεια, χρηματική ή άλλη, κατευθύνεται προσωπικά στον αρχηγό των σχισματικών καταληψιών της μονής, κ. Μεθόδιο, αφού ουδείς άλλος παραλήπτης αναφέρεται από τους ίδιους.

2)
αναφέρονται ονόματα και κινητά τηλέφωνα συγκεκριμένων ανθρώπων που διεκπεραιώνουν τη συνεννόηση με πάντα ενδιαφερόμενο για τις συνδρομές περιοδικών, καταθέσεις ποσών, αποστολές επιταγών, αποστολές άλλων υλικών αγαθών κλπ. Από αυτούς ένας είναι ρασοφόρος της ομάδας των καταληψιών, ο κ. Γ.Π., και άλλοι είναι μη ρασοφόροι.
3)
δεν γίνεται μνεία σε μη χρήση «ηλεκτρονικών μέσων και καρτοειδών». Απεναντίας, προτείνονται από τους υποστηρικτές των καταληψιών και γίνονται αποδεκτοί από τους καταληψίες τρόποι που περιλαμβάνουν ηλεκτρονικά μέσα, όπως ΤΡΑΠΕΖΕΣ, PAYPAL και πιστωτικές κάρτες συναλλαγών, όπως MASTERCARD, VISA, AMERICAN EXPRESS, DISCOVER. Βεβαίως άπασες φέρουν γραμμωτό κώδικα (barcode) και περιέχουν σε ηλεκτρονική μορφή προσωπικά και τραπεζικά στοιχεία των κατόχων τους.
4)
δεν γίνεται μνεία στο τοις πάσι γνωστό και αποδεδειγμένο, ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης FACEBOOK και TWITTER διενεργούν μαζική αποθήκευση και διαφημιστική χρήση προσωπικών δεδομένων των χρηστών τους (ηλεκτρονικό «φακέλωμα»).
5)
οι καταληψίες στέλνουν το περιοδικό τους, ονόματι «Βοανεργές» στις διευθύνσεις υποστηρικτών τους στην Ελλάδα (ή εκτός αυτής) χωρίς ποτέ να εκδίδουν σχετική απόδειξη, να αποδίδουν ΦΠΑ κλπ. Επίσης, η ίδια η εκτύπωση του περιοδικού, η προμήθεια της χαρτικής ύλης επίσης γίνονται χωρίς έκδοση νομίμων παραστατικών.


Στ. ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΛΙΚΩΝ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ
Οι καταληψίες παρατηρούμε πως συγκεντρώνουν ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΥΛΙΚΑ ΜΕΣΑ και πέραν των ανωτέρω τρόπων, δηλαδή και πέραν συνδρομών περιοδικού, δωρεών, επιταγών και ταχυδρομικής αποστολής δεμάτων.

α.
Απλοί παλιοημερολογίτες (παράταξης Σαραντόπουλου) γνωρίζουν πως διενεργούνται περιοδικοί έρανοι χρημάτων «υπέρ της αγωνιζομένης ιστορικής ιεράς μονής Εσφιγμένου» εντός των ναών τους. Υπάρχουν πληροφορίες πως προκύπτουν περισσεύματα, ιδίως σε συσκευασμένα τρόφιμα, τα οποία οι καταληψίες αναδιαθέτουν σε υποστηρικτές τους.

β.
Οι επισκέπτες της κατειλημμένης μονής Εσφιγμένου διαπιστώνουν εμπράκτως ότι οι καταληψίες
1)
πωλούν εντός της μονής χωρίς νόμιμα παραστατικά, χωρίς τιμολόγια προμηθευτών, χωρίς άδεια πώλησης τροφίμων, χωρίς άδεια ή έλεγχο τροφίμων από τη Διεύθυνση Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων (Υγειονομικό) και χωρίς την προβλεπόμενη αναφορά προέλευσης:
τρόφιμα: συσκευασμένα μέλια, λάδια, κρασιά, τσίπουρα, νηστίσιμη μερέντα (!), τυριά, βούτυρα, μανιτάρια, γιαούρτια
άλλα: κομποσχοίνια, εικόνες, μπλουζάκια, μπουφάν, σημαίες, λάβαρα κλπ.
2)
Ξεφορτώνουν κατά τις νυχτερινές ώρες προμήθειες στη μονή, τις οποίες μεταφέρουν με φορτηγάκια-καρότσες.
Αυτό ακριβώς έχουν δηλώσει και έχουν δείξει δημοσίως οι ίδιοι οι καταληψίες σε τηλεοπτικές εκπομπές, στις οποίες πρωταγωνιστούσαν. Ενδεικτικά αναφέρουμε
-την εκπομπή-αφιέρωμα «Πρωταγωνιστές» του δημοσιογράφου και πολιτικού κ. Σταύρου Θεοδωράκη στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA
-την εκπομπή «Αποτυπώματα» του δημοσιογράφου Αντώνη Παπαδόπουλου στον τηλεοπτικό σταθμό ALTER
Αμφότερες είναι ελεύθερα διαθέσιμες ολόκληρες στο youtube.com
3)
Δέχονται προμήθειες πάσης φύσεως υλικών μέσων, π.χ. πετρελαίου, ψαριών, οικοδομικών υλικών, μέσω πλωτών μέσων, που παρανόμως ελλιμενίζονται στη μονή. Παραπέμπουμε και στις ανωτέρω σχετικές τηλεοπτικές εκπομπές.
4)
Δέχονται προμήθειες πάσης φύσεως υλικών μέσων, π.χ. πατάτες, ψάρια, ζυμαρικά, λαχανικά, φρούτα, από υποστηρικτές τους που παρανόμως διασχίζουν τα χερσαία σύνορα και εισέρχονται με οχήματά τους στη μονή. Υπάρχουν σχετικές έγγραφες αναφορές στην Ιερά Κοινότητα Αγίου Όρους.
5)
Προτρέπουν τους επισκέπτες να εισέρχονται στο Άγιον Όρος χωρίς τήρηση όσων προβλέπει ο Καταστατικός Χάρτης Αγίου Όρους, ειδικά χωρίς το νόμιμο διαμονητήριο (άδεια εισόδου) και διασχίζοντας παρανόμως καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας τα χερσαία σύνορα του Αγίου Όρους από τις θέσεις Κουμίτσα και Καραούλι, μετά τα Νέα Ρόδα. Η προτροπή υλοποιείται και αποτελεί τον συνηθέστερο τρόπο εισόδου υποστηρικτών της κατάληψης στην κατειλημμένη μονή. Οι υποστηρικτές διαβαίνουν παρανόμως τον φράκτη των συνόρων του Αγίου Όρους, εισέρχονται σε αυτό από τη θέση «Καραούλι» και παραλαμβάνονται από φορτηγό ή πολυθέσιο όχημα που οδηγούν καταληψίες. Διανύοντας σχετικά σύντομη διαδρομή και περνώντας περίπου 100 μέτρα από το Αστυνομικό Φυλάκιο της μονής Χιλανδαρίου, σε οπτική επαφή με αυτό, οι λαθραίως εισερχόμενοι υποστηρικτές φτάνουν στην κατειλημμένη μονή Εσφιγμένου.
6)
Ανέχονται, διενεργούν ή υποστηρίζουν
-λαθραλιεία πλησίον της μονής και εγγύτερα των προβλεπόμενων 500 μέτρων από την ακτή
-λαθροϋλοτομία στο δάσος πέριξ της μονής, δίχως άδεια και με εμφανή ζημία σε αυτό.

γ.
Εκτός Αγίου Όρους κινούμενοι πολίτες διαπιστώνουν ή διαπίστωναν εμπράκτως ότι
1)
προϊόντα που αναφέρονται ως «προέλευσης Εσφιγμένου» πωλούνται ελεύθερα και δίχως νόμιμα παραστατικά και σε άλλα, εκτός Αγίου Όρους σημεία, όπως σε παλιοημερολογίτικα ιδρύματα ανά την Ελλάδα, στο κατειλημμένο εσφιγμενίτικο αγρόκτημα στην Ιερισσό και σε… πανηγύρια! Τέτοια είναι μέλια, λάδια, κρασιά, τσίπουρα κλπ. Οι παρανόμως πωλούντες αυτά διαφημίζουν ως πλεονέκτημα την παντελή έλλειψη εγγράφων, αδειών και ελέγχων αυτών, με το αιτιολογικό πως «δεν έχουν γραμμωτό κώδικα (barcode), επομένως δεν είναι σφραγισμένα με το 666».
2)
οι καταληψίες κόβουν πλαστές αποδείξεις και πλαστά τιμολόγια, χρησιμοποιώντας το όνομα «Ιερά μονή Εσφιγμένου» και το ΑΦΜ της μονής, ενώ εκδίδουν και πλαστά απαλλακτικά ΦΠΑ. Κατόπιν, μέσω του λογιστή τους, οι ανυποψίαστοι συναλλασσόμενοι με τους καταληψίες μαθαίνουν ότι έχουν στα χέρια τους ΠΛΑΣΤΗ απόδειξη, ΠΛΑΣΤΟ τιμολόγιο και ΠΛΑΣΤΟ απαλλακτικό ΦΠΑ, οπότε οφείλουν να αποδώσουν το αντίστοιχο ποσόν στο Ελληνικό Δημόσιο! Υπάρχουν πάμπολλες σχετικές καταγγελίες ιδιωτών, αλλά και καταδίκες των καταληψιών για έκδοση πλαστών φορολογικών παραστατικών, δηλαδή για σοβαρές οικονομικές απάτες. Ενήμερες είναι και οι ΔOY της χώρας, ενώ σχετική ενημέρωση του κοινού έχει κάνει η νόμιμη και κανονική αδελφότητα της ιεράς μονής Εσφιγμένου.
3)
γίνονταν έως πρότινος μεταξύ λαϊκών (τουλάχιστον) συναλλαγές προϊόντων ξυλείας, η οποία προερχόταν από το Άγιον Όρος, συγκεκριμένα από την κατειλημμένη μονή Εσφιγμένου, κατόπιν παρανόμου υλοτομήσεως. Τα ίχνη στο δάσος είναι εμφανή.

δ.
Πολλοί απλοί πολίτες προβληματίζονται για ορισμένες συναλλαγές και κινήσεις των καταληψιών και των σχετιζομένων με αυτούς, όπως αυτές αναδεικνύονται ενίοτε από τον ημερήσιο τύπο.

Για παράδειγμα:
-στις 3/8/2013 η εφημερίδα «Έθνος» αναφέρθηκε σε ένα δίκτυο από παράνομες οικονομικές δοσοληψίες των καταληψιών, σε παράνομη κατοχή οχημάτων και πλωτών μέσων και άλλα αφανή στους υποστηρικτές των καταληψιών, τα οποία όμως αποδεικνύεται εμπράκτως πως είναι επί το πλείστον γνωστά στους κατοίκους παρακειμένων οικισμών, όπως η Ιερισσός, η Ουρανούπολη και τα Νέα Ρόδα Χαλκιδικής:
η εφημερίδα έγραψε μεταξύ άλλων τα εξής:
1)  «… ο Μεθόδιος είναι ένας σκληρός ζηλωτής, με ακραίες θέσεις και συμπεριφορά. Κατά διαστήματα βέβαια απεκδύεται τον μοναχικό του βίο και συμπεριφέρεται σαν νεόπλουτος κοσμικός, μιλώντας ενώπιον ακροατηρίου σε πολυτελή ξενοδοχεία της Αθήνας, κατακεραυνώνοντας πάντα τον Οικουμενικό Πατριάρχη, ενώ τον περασμένο Νοέμβριο δεν δίστασε να είναι κεντρικός ομιλητής σε εκδήλωση του εθνικιστικού Πατριωτικού Ελληνικού Συνδέσμου στη Λάρισα, όπου εξήρε τη δράση της ακροδεξιάς οργάνωσης και καταφέρθηκε εναντίον του κ. Βαρθολομαίου.»
2) «τα προϊόντα αυτά είναι από το εμπόριο και ειδικά για το λάδι συνεργάζονται με παραγωγούς από την Καλαμάτα, οι ίδιοι ωστόσο τα προωθούν ως δικής τους παραγωγής. Από τις εξορμήσεις τους αυτές στη Ρωσία οι ζηλωτές μοναχοί επιστρέφουν με μεγάλα χρηματικά ποσά»
-στις 9/10/2007 η εφημερίδα «Έθνος» έγραψε  «Για ποσότητες δυναμίτιδας και βενζίνης, που φέρεται να προμήθευε στους καταληψίες της Μονής Εσφιγμένου, διώκεται ένας ψαράς»


Ζ. ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ
Όπως προκύπτει από σχετικές δικαστικές αποφάσεις, καταγγελίες της νόμιμης αδελφότητας της μονής Εσφιγμένου και όπως είναι γνωστό σε ΔOY της χώρας:

1. οι παρανόμως εγκαταβιούντες στη μονή εισέπραξαν τις κρατικές χορηγίες έως και του έτους 2001 ύψους περίπου 850 εκατομμυρίων δραχμών (οι ίδιοι που διατυμπανίζουν πως δεν δέχονται ευρωπαϊκά,. κρατικά ή... εβραϊκά χρήματα), ενώ κατόπιν έρευνας αρμοδίων τα χρήματα αυτά δεν βρέθηκαν σε καμμία τράπεζα στην Ελλάδα. Κανείς δεν μαρτύρησε πού ακριβώς διοχετεύτηκαν ή βρίσκονται.

2. οι ίδιοι παρανομούντες έχουν εισπράξει και τα μισθώματα από τις διάφορες ιδιοκτησίες της μονής μέχρι του Νοεμβρίου 2005, κατά νόσφισιν των δικαιωμάτων της μονής. Μάλιστα, δεν προσήλθαν καν στην αρμόδια ΔOY Πολυγύρου για να αποδώσουν το τέλος χαρτοσήμου στο Δημόσιο, αποδεικνύοντας έτσι την όντως κακή πίστη τους (αμφοτέρων εννοιών), συνισταμένη στο σφετερισμό ξένων δικαιωμάτων, στην αγνόηση των σχετικών υποχρεώσεων και στον χλευασμό της Πολιτείας, των νόμων και των Αγιορειτικών θεσμίων.

3. οι ίδιοι παρανομούντες πώλησαν ή εκχώρησαν σημαντικά ακίνητα της μονής Εσφιγμένου, αμέσως μόλις έμαθαν ότι η Ιερά Κοινότητα πρόκειται να τους απελάσει από το Άγιον Όρος. Καταγράφονται π.χ. ακίνητα για τα οποία εκδόθηκαν αποφάσεις από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών, οι 4.010/2009, 4.661/2009, 5.295/2009, 5.296/2009. Συγκεκριμένη κραυγαλέα περίπτωση είναι η παράνομη πώληση από τους παρανόμως εγκαταβιούντες στη μονή μίας ολόκληρης πολυκατοικίας στον Πειραιά, για την οποία έχει εκδοθεί σχετική δικαστική απόφαση. Ομοίως άγνωστη η κατεύθυνση των τυχόν εμπλεκομένων χρημάτων.


Η. ΕΥΛΟΓΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΠΙΣΤΟ

Ερώτηση 1η
Γιατί και πώς ακριβώς είναι «πολιορκημένη και διωκόμενη» η ομάδα ανθρώπων που αυτοχαρακτηρίζονται σαν «ιερά μονή Εσφιγμένου», ενώ δεν υλοποιείται κανείς αστυνομικός περιορισμός ή έλεγχος στην κίνησή τους από και προς το Άγιον Όρος, έστω και παρανόμως;

Υπάρχουν τα κάτωθι σχετικά στοιχεία:
α.
Οι φερόμενοι ως εκπρόσωποί της σε δεκάδες δημόσιες ομιλίες, οι οποίες έχουν μεταφορτωθεί στο youtube.com, κινούνται ανέτως και ομιλούν δημοσίως σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Παιανία, Λάρισα, Αίγιο, Καβάλα, Κομοτηνή, Ξάνθη κλπ δωρεάν ή κατόπιν καταβολής χρηματικών ποσών
1) σε επί πληρωμή αίθουσες δημοσίων φορέων, όπως Βελλίδειο Θεσσαλονίκης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς, Πολεμικό Μουσείο Αθηνών, αίθουσα ΕΣΗΕΑ, αίθουσα Φιλαρμονικής Αιγίου, αίθουσα Διοικητηρίου Καβάλας κλπ
2) σε επί πληρωμή αίθουσες πολυτελών ξενοδοχείων, όπως Hilton Αθηνών, Caravel Αθηνών, Intercontinental Αθηνών, Grand Hotel Palace Θεσσαλονίκης, Grecotel Αλεξανδρουπόλεως, Georgio Inn Καστοριάς κλπ
3) σε ανοιχτές συγκεντρώσεις, όπως στο Πεδίον του Άρεως Αθηνών, στην Πλατεία Συντάγματος Αθηνών κλπ.
4) σε στούντιο ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών Αθηνών, όπως MEGA, ANTENNA, STAR, ALPHA, ALTER, KONTRA κλπ, ακόμη και με ειδικά αφιερώματα.

β.
Οι ισχυριζόμενοι πως «διώκεται η μονή Εσφιγμένου» δεν είναι νόμιμοι εκπρόσωποί της, αλλά καταληψίες αυτής, αστικοί κατάδικοι, ποινικοί κατάδικοι και υπόδικοι για σωρεία αδικημάτων.
Ανατρέχοντας κανείς σε δημοσιευμένες δικαστικές αποφάσεις και δικογραφίες μπορεί να διαπιστώσει το τελευταίο. Σχετικά με πράξεις και αποφάσεις εις βάρος τους υπενθυμίζουμε τον ανωτέρω κατάλογο:

γ.
Γνωρίζουμε πως οι ανωτέρω ρασοφόροι σχισματικοί καταληψίες δεν αποτελούν αδελφότητα της μονής Εσφιγμένου και δεν είναι καν Αγιορείτες, διότι
-υπάρχουν τελεσίδικες πράξεις και αποφάσεις Εκκλησίας και Δικαιοσύνης, που τους στερεί οιοδήποτε δικαίωμα ή υποχρέωση σε σχέση με την Ιερά μονή Εσφιγμένου
-δεν έχουν κοινωνία με το Άγιον Όρος
-δεν αναγνωρίζονται ως ορθόδοξοι ή Αγιορείτες από την Ιερά Κοινότητα Αγίου Όρους ή από το Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, στην πνευματική δικαιοδοσία του οποίου βρίσκεται το Άγιον Όρος
-δεν αναγνωρίζονται ως ορθόδοξοι από καμμία τοπική αυτοκέφαλη ορθόδοξη Εκκλησία ή Πατριαρχείο επί γης
-τελούν σε θρησκευτική σχέση μόνο με μία από τις τουλάχιστον 20 παρατάξεις «παλιού ημερολογίου». Στη συγκεκριμένη (παράταξη Σαραντόπουλου) παραπέμπει σταθερά τους επισκέπτες της κατειλημμένης μονής Εσφιγμένου ο κ. Μεθόδιος. Στο διαδίκτυο συχνά δημοσιεύονται φωτογραφίες του ηγέτη των καταληψιών κ. Μεθόδιου μαζί με εξωαγιορείτες ρασοφόρους αυτής της παλιοημερολογίτικης παράταξης, ακόμη και φωτογραφίες του κ. Μεθόδιου σε κηδεία κεκοιμημένου ρασοφόρου αρχηγού αυτής (κ. Κιούση).
Προς επίρρωση του ότι οι καταληψίες δεν σχετίζονται με το Άγιον Όρος και την ορθόδοξη Εκκλησία, καθώς και περαιτέρω διασάφηση, παραθέτουμε το σχετικό ενημερωτικό δελτίο και το συναποστελλόμενο εκτενές κείμενο της Ιεράς Κοινότητας Αγίου Όρους:

Ερώτηση 2η
Πώς ερμηνεύουν οι χρηματοδότες και οι υποστηρικτές των σχισματικών καταληψιών της μονής Εσφιγμένου τη ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΞΥ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗΣ, σε ό,τι έχει να κάνει
1)
με προτροπή των καταληψιών προς τους υποστηρικτές τους για χρήση ηλεκτρονικών μέσων και καρτών, που, όπως οι ίδιοι λεν, «περιέχουν το 666, είναι του σατανά» κλπ;
2)
με αποδοχή από τους ίδιους χρηματικών δωρεών, συνδρομών και άλλων υλικών βοηθημάτων μέσω των ανωτέρω «σατανικών» οδών;
3)
με διάδοση των απόψεων των σχισματικών καταληψιών μέσω ευρύτατης χρήσης της τηλεόρασης και του διαδικτύου, που είναι «σχολείο και πανεπιστήμιο του διαβόλου» αντίστοιχα;
4)
με το ότι εμφανίζονται σαν ακριβείς τηρητές των μοναχικών θεσμίων, ενώ είναι αυτοαποκομμένοι από τον δεσπότη του τόπου τους, αποδεδειγμένα βιαιοπραγούντες, αποδεδειγμένα φοροδιαφεύγοντες, ποινικοί κατάδικοι και έχοντες πλειάδα από κοσμικές διασυνδέσεις και φροντίδες; Υπενθυμίζουμε πως ως επί το πλείστον όλα αυτά βαραίνουν την ηγετική ομάδα μεταξύ των σχισματικών καταληψιών της μονής.

Ερώτηση 3η
Πώς «πολιορκημένοι και εστερημένοι όντες» οι καταληψίες της μονής καταφέρνουν να εξασφαλίζουν ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗ για να κινούν την πλειάδα οχημάτων και πλωτών που χρησιμοποιούν, καθώς και τη γεννήτρια ρεύματος εντός της μονής; Με ποια νόμιμα παραστατικά γίνεται η προμήθειά τους σε πετρέλαιο και βενζίνη; Από πού έχουν τα αναγκαία χρήματα για να εξασφαλίζουν την προμήθεια καυσίμων, σε αντίθεση με την «πτωχεία και στέρηση» που διατυμπανίζουν δημοσίως;

Ερώτηση 4η
Πώς «πολιορκημένοι και εστερημένοι όντες» οι καταληψίες της μονής καταφέρνουν να διατηρούν εντός της κατειλημμένης μονής εντυπωσιακό και πληρέστατο φαρμακείο (ακόμη και με φάρμακα ομοιοπαθητικά), μεγάλο ζαχαροπλαστείο, εργαστήριο ζαχαροπλαστικής, αρτοποιείο, πλήρως εξοπλισμένο σιδηρουργείο, εγκατάσταση γεννήτριας ηλεκτρικού ρεύματος, οινοποιείο, αποστακτήριο τσίπουρου, εργαστήριο και αποθήκες οικοδομικών υλικών, οργανωμένη αμπελοκαλλιέργεια, εκτροφείο αγριόχοιρων, μελισσουργική εγκατάσταση, σταθερό τηλέφωνο και τηλεομοιότυπο (fax) με αριθμούς 2377023937, 8, 9, πλειάδα κινητών τηλεφώνων κλπ; Οι επισκέπτες της μονής τα γνωρίζουν εμπράκτως όλα αυτά. Οι ίδιοι οι καταληψίες σε τεύχη του περιοδικού που εκδίδουν, ονόματι «Βοανεργές», αυτοφωτογραφίζονται να ψαρεύουν, να μαγειρεύουν ψάρια, να φουρνίζουν δεκάδες ψωμιά, να μελισσοκομούν, να ελαιοκαλλιεργούν κλπ. Οι ίδιοι οι καταληψίες εμφανίζονται σε εκπομπή με τίτλο «Πρωταγωνιστές» του δημοσιογράφου και πολιτικού Σ. Θεοδωράκη, όπου φαίνεται κραυγαλέα πως στη μονή έχουν πάμπολλα τρόφιμα, υλικά αγαθά και εγκαταστάσεις, όπως λέει ο λαός: «και του πουλιού το γάλα». Η εκπομπή υπάρχει στο youtube, όπως προαναφέραμε. Μήπως τα περί «πολιορκημένων και εστερημένων» συνεχίζουν να λέγονται από τους ίδιους, παρότι δεν ισχύουν, προς κίνηση του συναισθήματος των μη γνωριζόντων, άγρα οπαδών και προς συγκέντρωση χρημάτων και υλικών αγαθών;

Ερώτηση 5η
Πώς ανέχονται κάποιοι να παραμένουν χρηματοδότες και υποστηρικτές των σχισματικών καταληψιών της μονής Εσφιγμένου, που εμφανίζονται δημοσίως ως «διωκόμενα θύματα» την αποδεδειγμένη
1. παραβατική οικονομική, περιουσιακή, φορολογική συμπεριφορά τους;
2. βίαιη και επιθετική συμπεριφορά τους;
Αρέσκονται οι υποστηρικτές των καταληψιών στις οικονομικές απάτες, στη βία, στους τραμπουκισμούς ή οι ίδιοι νομοταγείς, φιλήσυχοι και ειρηνικοί;

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι
α.
κουκουλοφόροι οπαδοί των καταληψιών ή καταληψίες και επιβαίνοντες σε 4 δίκυκλα επιτέθηκαν με σπρέι πιπεριού στον προηγούμενο της μονής Εσφιγμένου, π. Χρυσόστομο Κατσουλιέρη, στις 25/11/2005 σε κεντρική πλατεία του Χαλανδρίου. Υπάρχει κατατεθειμένη σχετική μήνυση.
β.
καταληψίες επιτέθηκαν με σιδηρολοστούς, πυροσβεστήρα και σπρέι πιπεριού εναντίον μελών της κανονικής εσφιγμενιτικής αδελφότητας στις Καρυές Αγίου Όρους στις 20/12/2006. Υπάρχει σχετική τελεσίδικη καταδικαστική απόφαση.
γ.
καταληψίες εκτόξευσαν στις 29/7/2013 τρεις βόμβες μολότωφ και έναν εκρηκτικό μηχανισμό εναντίον δικαστικού επιμελητή και αστυνομικής δύναμης.
Το ανωτέρω γεγονός καταγράφηκε πολλαπλώς και επωνύμως από τους ή στα εξής:
1) Βιβλίο συμβάντων Αστυνομικού Τμήματος Καρυών (τηλ: 2377023212, 2377023260)
2) Έκθεση προς Εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης που υπέβαλε ο παριστάμενος Δικαστικός Επιμελητής (Ευθύμιος Λάμπρου, τηλ. 2373026180, 6977441933, elambrou@otenet.gr)
3) Έκθεση Εγκληματολογικού Τμήματος Αστυνομίας
4) Πραγματογνωμοσύνη που ζήτησε το Αστυνομικό Τμήμα Καρυών (περισυνελέγησαν θραύσματα των μολότωφ και αναλύθηκαν εργαστηριακώς για τη διενέργειά της)
5) Παραγγελία Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης
6) Αναφορά Εισαγγελέως Αρείου Πάγου για ενέργειες Αστυνομίας
7) Ένορκες καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων
8) Αναφορά μονής Εσφιγμένου προς Αστυνομία
9) Έκθεση Διοικητή Αγίου Όρους
10) Πρακτικά συνεδριάσεων Ιεράς Κοινότητας Αγίου Όρους
11) Αλληλογραφία Ιεράς Κοινότητας Αγίου Όρους – Διοικητή Αγίου Όρους

Βεβαίως εκκρεμούν ποινικές διώξεις εις βάρος των καταληψιών με τις μολότωφ, με σοβαρότατες κατηγορίες για σωρεία αδικημάτων:
1) απόπειρα ανθρωποκτονίας από πρόθεση
2) απόπειρα πρόκλησης επικινδύνων σωματικών βλαβών
3) απόπειρα φθοράς ξένης περιουσίας
4) διατάραξη οικιακής ειρήνης
5) κατοχή και χρήση όπλων
6) κατοχή και χρήση εκρηκτικών
7) έκρηξη
8) αντίσταση κατά της Αρχής κλπ

Για τα οικονομικά δεδομένα έχουμε ήδη αναφερθεί.

Ερώτηση 6η
Ποιο συνολικό χρηματικό ποσόν και ποιες ποσότητες και είδη άλλων υλικών μέσων συγκεντρώνουν ανά μήνα οι σχισματικοί καταληψίες της μονής Εσφιγμένου; Θα είχαν την ειλικρίνεια να δημοσιεύσουν έναν οικονομικό απολογισμό του συνδυασμού των διαφημιστικών προσπαθειών τους και των κόπων των χρηματοδοτών και υποστηρικτών τους, αφού δημοσίως επιλέγουν να ζητούν τις αντίστοιχες βοήθειες και χρήματα;


Θ. ΕΥΛΟΓΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Αναμενόμενο και λογικό πολλοί θεωρούν πως
1) το αναφερόμενο στις διαφημιστικές εκκλήσεις πρόσωπο παραλήπτη, δηλαδή ο κ. Μεθόδιος Παπαλαμπρακόπουλος, όντως λαμβάνει τακτικότατα χρήματα και άλλες υλικές βοήθειες από υποστηρικτές της ομάδας του, επομένως οι διαφημιστικές προσπάθειες της ομάδας του δεν πέφτουν στο κενό.
2) είναι αξιόλογα τα ποσά που εισρέουν στο ταμείο του παραλήπτη, δεδομένης ιδίως της έκτασης της σχετικής διαφήμισης σε παλιοημερολογίτικα περιοδικά, ναούς και ιστοσελίδες.
3) δεν είναι δίκαιο ή ηθικό να διενεργούνται συναλλαγές εμφανώς παράνομες, ιδίως σήμερα στην Ελλάδα που διεξάγει πολυεπίπεδο αγώνα υπέρβασης της σοβούσας οικονομικής κρίσης.
4) το φαινόμενο εκ μέρους των ρασοφόρων καταληψιών έχει γίνει αντιληπτό από πολλούς στην Ελλάδα και πλήττει την αξιοπιστία του λόγου και της παρουσίας των όντως εκκλησιαστικών προσώπων. Η Εκκλησία και το Άγιον Όρος αποβαίνουν σπιλωμένα σε συνειδήσεις απλών ανθρώπων.


Ι. ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Ευελπιστούμε η Πολιτεία να σεβαστεί εν προκειμένω το Ελληνικό Σύνταγμα και το αυτοδιοίκητο του Αγίου Όρους, υλοποιώντας τις αποφάσεις των θεσμοθετημένων οργάνων του. Ευχόμαστε να λήξει η κατάληψη της μονής Εσφιγμένου και να τερματιστούν όλες οι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ που συντελούνται σήμερα πέριξ αυτής. Το ευχόμαστε κυρίως χάριν της ενότητας του Αγίου Όρους και της επικράτησης του δικαίου, της νομιμότητας, της εκκλησιαστικής κανονικότητας, της διαφύλαξης του ησυχαστικού χαρακτήρα του τόπου και της απρόσκοπτης συνέχισης της μακραίωνης καρποφόρου παρουσίας του! Η Παναγία να βάλει το χέρι Της!


Σημείωση: 
Στο κείμενο σκόπιμα παραθέτουμε μόνο τα αρχικά των ονομάτων οπαδών ή μελών των σχισματικών καταληψιών της μονής Εσφιγμένου, προς αποφυγή διαφήμισής τους. Ομοίως δεν παραθέτουμε ακέραιους τους τηλεφωνικούς αριθμούς που οπαδοί της κατάληψης δημοσιεύουν. Τα πλήρη στοιχεία τους και οι αριθμοί τηλεφώνων που δημοσιεύουν είναι στη διάθεσή μας. Σε παλιοημερολογίτικες ιστοσελίδες και ιστολόγια αυτά αναφέρονται ολόκληρα, όπως καθείς ευχερώς μπορεί να διαπιστώσει.


Μ.Γ.